Bööö

Tom Boxer - Morena



Jag är utmattad..
Gårkvällen som skulle bli en lugn idolhemmakväll hos Beccs tog en annan vändning och vi hamnade på Obaren och avslutade på Pure. Jag gjorde av med dryga laxen varav max 300 riksdaler spenderas på mig själv. Göddigt. Naaaat.

Bakisdag idag och jag har lyckats packa det mesta nu. Jag blir slut i hjärnan av att packa, alla matchningar med outfits och skor som ska gås igenom i huvudet..

Nedan ser ni Freaky-Freds senaste to-do-list på min mobil från i somras och ja, vakna kan ju vara smart att skriva upp så man inte glömmer det..?
Jag slutar aldrig att häpnas över den mannens intelligens. :)





Nu ska jag trycka i mig frukt och oliver som efter Tunisienresan blivit favoritsnasket här om kvällarna medans jag ska se klart på The Phantom of the opera och om jag känner mig själv rätt, även somna på soffan. Hej, hej med mej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback