Tards

Det går fan inte...
Jag har försökt hålla mig undan sånt som avslöjar vem som vann Paradise Hotel men det är fan omöjligt. Antingen så är det stora rubriker eller bilder från gårdagens final eller så är det idioter på Fejjan eller i bloggar som avslöjar..

Men en fråga är ju då Varför man skriver vem som vann i sin status på Fejjan. Hajjar man inte att de som är intresserade förmodligen sett finalen också och redan vet vem som vann och därför inte behöver informationen. Eller att de som är intresserade men inte sett finalen hellre vill få det avslöjat när de väl har tid att se finalen själva. ELLER att de som faktiskt inte är intresserade överhuvudtaget heller INTE behöver informationen!

GÖR OM OCH GÖR RÄTT! 

Jag brinner aaaav!

Hater.





 

Kommentarer
Postat av: Björne

Vad hade du väntat dig då?



Patetiskt!

2010-02-03 @ 15:02:27
Postat av: Angelica

Jag skrev det BARA för att hamna i din blogg..och nu nämnde du oss idioter:-)yey!heja jackie och patrik. evul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback