Kuwl

Boulevardteatern var lika svettig som den såg ut. Men så ska det vara. Ståupparna ska känna trycket. Sven var förövrigt grym och tog en direktplats vidare.

Nu är jag sjukis. Det sköna med att ligga hemma och vara sjuk är att man kan plöja filmer. Men det sega är att det är sol ute och då ser jag knappt teven för det blir så ljust i vardagsrummet. Det som är ännu segare är att jag klagar på att det är sol ute!

Passande att bli sjuk när jag försöker komma igång med träningen va? It happens every time...



Kommentarer
Postat av: Sven Ahlström

Det här gillar vi Loisan!

Ännu bättre blir det 17:e Maj, då är det final!

Då hoppas jag att jag förlorar...

Det är ungefär som idol, det går bättre för 2:an.

Andra förlorare i bungycomedy-finalerna är Kristoffer Appelqvist, Björn Gustavsson och Messiah Hallberg. Och snart kanske Sven Ahlström! :)



See you in Parlamentet (om viasat låter mig jobba med TV4)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback