Inte utan mitt Herbal

Nu är jag blomma efter duschen.
Mitt hår behöver klippas. Det börjar bli sådär långt och stripigt i topparna nästan. Det blir en skum frippa när det fått växa en del efter klippning och liknar då lite lätt löshårsfrippa. Nivet, när underhåret ser mycket längre ut än det övriga och håret ser misshandlat ut.
No offense till dem med löshår. Det är skitsnyggt. Verkligen ...


Jag har under en period stört mig på en sak.
De har slutat sälja Herbal essences! För att på något sätt beskriva känslan jag känner när jag tvättar håret med Herbal se video nedan. På riktigt.
Jag tror jag ska skriva klagobrev till Unilever eller whoever framställaren av shampot är. Jag älskar mitt Herbal och har varit trogen användare i cirka 13 år (utan att överdriva), vilket innebär att vi haft en längre relation än många giftermål i dagens samhälle.





Come back min väldoftande älskling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback