Zolpidem

Stone Sour - Come what ever may

Tabletterna slog till riktigt hårt. Jag pratade i telen med Jonna och kände när de började verka. Unefär som när man är full och ögonen inte hänger med fast den här känslan var en aning skönare. Sen när jag ställde mig upp vinglade jag omkring. Ett par skumma mess fick jag iväg innan jag somnade också. Gott sov jag i alla fall. Somnade nog samma sekund som jag slöt ögonen. Men när jag vaknade...
Kände mig fortfarande yr, mådde illa. Och nu sitter jag här med lätt huvudvärk också och känner mig riktigt trött. Det blir jobb hemifrån idag. Hoppas det släpper, speciellt illamåendet, det är det värsta jag vet. Då stoppar jag hellre fingrarna i halsen.

Konstigt är att dessa skall inte ha sådana biverkningar, inte som läkaren beskrev det. Men det var ju första gången för mig också, blev nog lite mycket.

Kommentarer
Postat av: angelica

Hahah akta dej för att bli beroende;-)hihi...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback