Gräsligt

John Mayer - Waiting on the world to change

Jag har kort stubin just nu, enbart gentemot min familj.
Känns lite som de får stå sitt kast faktiskt.

Hur som helst.
De har varit här under dagen och vi har lagat middag tillsammans mamma, bror och hans wifey. Vi åt koldolmar, första gången jag åt det tror jag, helt ok. Brorsan vill väl att frugan ska få prova på lite svensk mat, om det nu är svenskt? Whatever, det är inte kinesiskt iallafall.
Nu är jag lonely i min lägenhet igen. Usch, vad skönt att bo själv. Efter att jag bott själv ett tag känner jag hur jag kan tröttna ibland på ljud. Eller snarare prat, jag vill bara ha lugn och ro, min mamma pratar mycket. Väääldigt mycket. Mycket om grejer hon redan berättat förut också, men men.. Sån är hon. Jag sade inte många ord idag iallafall.

Jag saknar en viss mister, och i samma sekund som jag tog upp min mobil fick jag ett mess av honom. Telepati folks.

Nu ska jag hänga tvätt och göra iordning en kopp kamomillté som jag inte blir ett dugg avslappnad av. Kamomillté luktar och smakar hö/gräs fyi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback