Over

Tami Chynn - Over and over again

Igår var det galej i Uppsala. Mer om det senare kanske.

Jag är på något sätt lättad samtidigt som jag är förbannad, äcklad och jag vet inte.. Innan jag fick veta så var jag lite osäker på hur allt skulle bli. Men nu fick jag lite hjälp på traven och jag kommer aldrig tvivla eller undra om jag valde rätt, om saker och ting hade varit annorlunda. Men nu vill jag inte ens att saker och ting skall vara annorlunda.

Jag är lycklig. Jag tror på ödet och jag tror att ödet alltid kommer att leda mig till det bättre.

Jag är bara förundrad över hur någon man trott sig känna visar sig vara så otroligt omogen och pinsam. Behåll i alla fall lite värdighet och håll din trut stängd istället, mytomanäckel. Men fan, du slutar ju aldrig att häpna..

Gör om. Gör rätt.




Living life as it should be.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback