I had to do it again

Lil Jon & The east side boyz feat. Usher & Ludacris - Lovers and friends

Jag vart rånad igår...
..av Farsta centrum.

Att man kan göra av med så mycket pengar på så kort tid, på så mycket skit. Eller skit och skit. Det mesta är jag glad över att jag köpte. Och det blev ett andra par av mina favorit Converse, nu har jag både helvita och gråa av den nya modellen. Jag och min ovana att ha allt i flera färger va? I know..

Jag och Elli gick på en offentlig, såkallad "handikappstoalett".
- Tänk om cepeskada skulle smitta..
- Men det går ju inte, då skulle alla cepen få sitta i karantän.

Sedan råkade Elli komma åt lampknappen och det vart kolsvart inne på toan. Istället för att tända igen så hetsade vi skrikandes ut därifrån. Haha, gulddag. Vi båda var väldigt trötta, vilket resulterade i att jag hade väldigt svårt att förklara höger och vänster för Marie. Eller jag stod inte för den svårförstådda biten, det var snarare hon som hade svårt att förstå när jag försökte förklara något när jag i mitt huvud hade kastat om höger och vänster. Ähh, inte så noga.

Nu blir det ingen mer shopping för månaden. Jag övergår till att betala räkningar istället. Very fun.


Blame it on the Boogie.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback