Home sweet home

Kanye West - Heartless

Jag är slut i kroppen, i ena benet har jag träningsvärk i vaden samt svullet knä, i andra benet har jag träningsvärk i låret. Ryggont har jag också. Det blir ingen hit, Ringaren i Notre Dame är pasé.

Jonna åkte hem för cirka 3 timmar sedan, sedan dess har jag fått rätt så mycket gjort faktiskt så jag stänger ned för kvällen. Längtar till nästa helg, tror det kommer bli kul.
Förresten! Jag var och köpte ny teve idag! Freddan sålde den till mig, riktigt flashig och fräsch (teven alltså ;)) har dock inte packat upp den än. Ingen idé när det är kaos i vardagsrummet och jag har ändå inte fått hem mina möbler ännu så den får stå fint i sin kartong sålänge. Men jag är riktigt nöjd med den iaf, bild på den kommer sen.

Jag har en fin lägenhet och det skönaste är att jag redan känner mig hemma. Dock är det lite läskigt att behöva sova ensam inatt.


Update: Ajuste..

1.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback