Smuts

T-Pain ft. Akon, P-Diddy & Mary J. Blige - Change the world

Såhär beskriver StepIn ståsolarier.

"Det nya sättet att sola - Stå-solarier.
Genomsnittssoltiden är 12 minuter. Man solar kortare tider fast oftare. På den korta tiden hinner man inte bli svettig, behöver inte duscha, slipper dessutom de vita sidorna samt tryckfläckarna på ryggen."


"Behöver inte duscha" ??  Man luktar fortfarande solarie, dessutom lär det vara en bakteriehärd i det där solariet. Alla som gymmat sig svettiga och sen tagit en solning därefter. Och även om det inte vore så så borde man väl ändå duscha efter man solat solarium?

Duschar inte ni?
Tvättar ni händerna efter ni varit på toa (trots att det är hemma hos en själv)? Eller när ni klippt tånaglarna? För tydligen är inte det så självklart, inte enligt majoriteten bland min umgängeskrets.
Det är bara jag som är konstig som tvättar händerna varje gång jag varit på toa, hemma hos mig.

Ni som inte tvättar händerna speciellt ofta, och tror att det inte behövs heller. Nästa gång ni tvättar händerna gör detta:
tvåla in händerna, låt vattnet och tvålen på händerna droppa ner på sidan av handfatet så ser ni hur rent det vattnet är.
Konstigt att sjukdomar sprids....

Jag tvättar händerna HELA tiden. Kanske är jag dum i huvudet, men mina händer är rena.
Bara för det ska jag gå och tvätta händerna nu.

Kommentarer
Postat av: Xia

word!

har också upptäckt detta konstiga beteende hos folk :s lagom äckligt är det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback