Mer för intresseklubben

T-Pain - Chopped and skrew

Jag behöver rensa ur min garderob... Alternativt rusta om min andra garderob så jag kan förvara kläder även där.
So much to do, so little time, so no, no money.
Just nu har jag två Ikea kassar med rena kläder i badrummet bara för jag inte orkar göra plats för dem i garderoben.


Funderar för övrigt på att sätta upp en kristallampa i hallen. Skulle vara lite ballt va? Känns som man kommer in i en lounge eller nåt, känns... Rikt. Mitt hem är rikt.
Har även haft idén att ha en svart kristallampa över köksbordet. Den ska vara rätt stor och hänga lågt. Inte helsvart, men lite svarta detaljer. Om jag hittar något sådant. Min fina fina runda kristallampa i lampaffären vid Alléplan har försvunnit ur skyltfönstret nu.. Någon lycklig jävel har köpt min bling bling lampa, jag är heartbroken.


Ikväll ska jag somna gott senast 21.00 hade jag tänkt. Mmmmh, inte många timmar kvar.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback