grr

Montt Mardié - Too many songs unwritten


Det finns bara cirka 3500 tigrar kvar i världen..
Idiotmänniskor, Jag hatar verkligen Er.


Ironiskt hur en person kan förändras från det ena till det andra på en väldigt kort tid. Eller istället hur fel man kan ha om någon. Man tycker ju att efter att ha känt person i ett par år bör man veta. Men denne gjorde mig blind för stunden.
Slutsatsen av detta: jag måste lära mig att börja lyssna mer på andra..

Min fråga är dock. Är Du nöjd? Mår du bra av att "vara den du är", kall alltså. Är det inte dags för lite förändring? Både för din egen och för andras skull.


Nyss var jag rätt taggad på att dra på festen och sen eventuellt utgång. Men nu hamnade jag i matkoma och min bok känns mer och mer tilltalande. Tror pensionärsstilen än sitter kvar från Rhodosresan. Här snackar vi förtidspension så det nästan gör ont. Men jag gillar min bok.. Lipstick Jungle ♥. Och lite flädersaft på det, hemmagjord av mamma Cederborg. Guldvärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback