Som jag hade dig förut

Melissa Horn - Långa nätter


Nu när hon tex nått sitt mål har hon inga nya mål, är hon nöjd då? Planerar hon att hennes liv ska fortsätta såhär resten av livet? Tänk om det skiter sig.. Vad gör hon då..? Hon har inget annat. Ska hon gräva ned sig, eller "gå in i väggen"?

Vi människor har våra mål i livet, men frågan är, vad måste vi offra för att nå dit och är det värt det??


Jag var så rädd att bli lämnad med ett brustet hjärta. Men det gäller att ta för sig av livet och leva vidare för det finns så mycket kvar att upptäcka och uppleva. Man är rädd att bli sårad och chansen är 50/50 att man blir det. Men ta det då. Jag har sårat och blivit sårad och jag kan inte säga att jag ångrar något, för det som medförts på vägen har varit så bra och jag är tacksam. Oavsett så växer jag som människa.


natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback