Letting go

Brenda Russell - Piano in the dark

Jag släpper taget nu.. och det känns inget annat än bra faktiskt.

Jag vill inte vara beroende av en annan människa. Jag vill vara min egna och det har jag varit de senaste månaderna och verkligen insett att jag trivs så otroligt bra med mig själv.

När jag kommit ifrån det här att vara beroende av någon så är det så uppenbart när någon annan är det och på ett sätt så känns det så skönt att inte vara en av dem längre. Jag har mitt eget liv och planerar mina dagar efter mig själv och inte någon annan.

Jag älskar min omgivning.
Jag har upptäckt något så fint, som är på väg att blomma ut (syftar inte på mig själv).


When you can't breathe I´ll breathe for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback