Always dancin'

Ashanti - Only you


Har pumpat musik en stund nu med mina kära högtalare. Så fastnar man framför spegeln och bjuder på några sköna moves. Fan, jag är het.
Jag vet att ni också dansar framför spegeln! Alla gör det, men få talar högt om det.
Detta får mig att tänka på när vi skulle hem till Wail på någon typ av förfest, minns inte the occation. Anywayss, då berättade han att innan alla anlände stod han framför spegeln med lurarna i öronen och dansade sig svettig. Jag gissar på att det var Naturally 7 - Feel it (In the air tonight) som fick hans ghetto booty svårt att stå stilla.

På tal om denna låt, den spelades på East i lördags. Första gången jag hör den när jag klubbar. De enda som ens verkade känna till låten var jag och the black people. Men glad vart jag i alla fall och drog lite i Fresh för att få igång hans booty, men fick bara en konstig blick.

Nu ska jag gå och handla ägg. Allt jag vill äta till middag just idag innehåller ägg och går inte att laga utan ägg! Så därför måste jag ta mig ner till ICA. Tänk om man bodde i ett hus med ICA utanför porten? Då skulle du bo lycklig i Granängsringens mest störiga område i princip. Nej tack.


Hallaah



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback