whayouwaaant?

Hope - Who am I to say


Hej alla glada.

Nyss haft lunch, istället för lunch ute i solen myste vi ner oss i sofforna och hade högläsning i sexboken. Lindén läste medans vi andra åt. Fortsättning följer imorgon.

Idag är det inte onsdag men det blir ananas ändå. Och vattenmelon. Mums. Därför älskar jag sommartider.
Snart ska jag gå hem och lyssna på lite musik, duscha lite och sen ska jag åka till Fred. Så ser min dag ut.

Var förresten på bio igår med Fred och såg "What happens in Vegas" jag tycker den var sjukt rolig. Bangar inte på att se den igen faktiskt.

Jag och Marie är sköna. Tillsammans är vi inget annat än sköna vi är varken bittra eller klagar lr nått liknande, vi är bara sköööna. Fööööör jävla skööööna!
Livsnjutare, I love it.

"bara du och jag i vilda världen, trallalalalallalalalaaa. bara du och jag i vilda världen, trallalalalallalalalaaa.
bara DU och JAG i vilda världen, VILDA VÄRLDEN!"


Jag och Pee har köpt godis, thihi.
Jag har tur idag!! Måste testa lyckan å köpa en lott! Tänk om jag skulle vinna en drömsumma. Då dör jag...
Vinner jag stora pengar, då köper jag mig en valp och tar tjänstledigt för att vara med den, eller dem.
Asia and Africa remember? Jag är lite sugen på en China oxå :D 

Hej med dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback