Smelly

Sarah Dawn Finer - I remember love


Att olika dofter kan betyda så mkt..
Idag har jag känt dofter som påmint mig om allt möjligt.
Dofter som väcker alla möjliga känslor.
Dofter som får mig att le, dofter som ger mig minnen och känslan att vara där, dofter som gör mig alldeles gråtfärdig.
Jag önskar verkligen att man kunde spela in dofter.
Doften av körsbärsträden som blommar under våren.
Gick igenom en park igår kväll, den vid söder vet ej vad den heter. Hur som helst så doftade det BLOMMA! Underbart.

Jag saknar doften av Leckas tassar, mmmh varmt och gosigt, jag älskar dig Lecka ängel.




Kommentarer
Postat av: milla

haha

"jag önskar man kunde spela in dofter.!!
känner du va gott de doftar!?"

Postat av: phin

love love du e söt.. men vist
tänk och spela in
nybakta bullar doften
så spelade man upp den närman ville
:D puss

2008-05-04 @ 16:06:41
URL: http://galenfilur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback