Plats för rubrik

Plats för låt



Vi får surfa på aftonbladet men inte blogga.
Det tycker jag är konstigt.

Har ett nytt prospekteringsprojekt, skönt. Det innebär en garanterad målgång. Dock måste man ligga i med ringandet.
Jag orkar inte räkna ut hur mycket jag får i semesterpengar, det får bli en överraskning helt enkelt. En glad överraskning hoppas jag.

Helgen har förövrigt varit skön. Dock börjar jag bli sjuk, har "sjukt" ont i halsen (höhöhöö), men.. måste jobba.
Ellans skiva var kul, men fan vad man känner sig gammal.

Jag återkommer..

~ kl: 09.57

Ibland är det så skönt att knappa på tangenbordet. Orden bara flödar. Synd bara att man inte har nått att skriva om.

Jag får komplimanger för mina söta små fötter, tänk vad folk kan tycka olika. Vissa tycker de är fina, andra tycker de är mindre fina. Haha, jag gillar mina funky-feets. Crabsticks.


~ kl: 14.13

Trött på mig själv, för att jag utsätter mig för sånt här.
Strax innan tänker jag "nej jag vill inte" men ändå gör jag det och inte får det mig att må bättre, snarare sämre.
Så kommer alla tankar och funderingar upp i mitt huvud..

Aldrig lär jag mig.
Jag borde ju själv veta bäst hur jag fungerar? Tydligen inte..

Nu ska jag betala räkningar, alltid lika roligt!

Jaha, då var man 6300 fattigare....


~ kl: 19.57

Trying to hard....
Borde gått till dem och kollat matchen istället som the old times.. Hur som haver, nu börjar den. Ska fixa mina naglar samtidigt som ja tittar.

Jag vill fortsätta mitt pianospelande, jag tror det är stimulerande för hjärnan samt lugnande för själen att va lite musikalisk. Jag vill lära mig spela Apologize, sjuuk låt.

Hejje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback