Piano

Brian Littrell - You keep givin' me



Tittade på Talang 2008, där en kvinna spelade piano.
Jag fick rysning efter rysning under tiden hon spelade och när hon var klar satt jag där i soffan med tårarna rinnandes ner för mina kinder.. Underbart vackert var det!
Karina hette hon.. Efternamnet minns jag tyvärr inte.


Börjar få ordning på vardagsrummet, men fortfarande mycket skit som måste slängas.
Jag har mycket jobb framför mig.. buuu

Jag skulle vilja fixa mina naglar lite, men är det nån idé när man håller på och möblerar å packar upp grejer och fixar å trixar..? nee.. tar det på söndag istället.


Kommentarer
Postat av: angie

Ja hon va grym! Jag blev helt stäld jag med...samma sak med syskonen..fan va grymma!!:) Pözzz min snutta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback