No sadness

Massari - Gone away


Pee-man, I want you happy! =(

Jag är trött.. Ovanligt?
Tror mest att jag är trött på jobbet, det är bara här jag blir så sömnig.

Desperate slutade spännande igår. Jag hade en obehaglig känsla i min body när programmet var slut.. Tänk att förlora hela sin familj, usch.
Idag är det onsdag, det vill säga Greys och ananas :D Jag har ananas och vattenmelon som ligger hemma och laddar inför att bli uppätna.
Greys slutade oxå spännande sist.

Jag längtar till Kolmården, känner mig som ett barn. Men det är inte mycket som får mig att må så bra som att få se de underbara djuren. Tigerworld och delfinshowen är ett måste. Min dröm skulle vara att få jobba med stora kattdjur eller delfiner. Jag skulle vakna lycklig med tanken att jag ska till jobbet!

Ska man slå på stort idag och jobba heldag? Det var ett jävla bra tag sedan jag jobbade till 17.00. Jag borde få en belöning isf..

Bubblegum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback