Morgonkonversation

Joanna - Out from under

Wail - Varför har du inga skor på dig?
Jag - Jag har skor på mig? *viftar med fötterna*
Wail - Vad händer? Du börjar få ghettobooty. *SMILE*

Hello?!
 
Å andra sidan vill jag faktiskt ha lite större rumpa..


Jonna, dags för lite "Loisa-tid"? Miss u darl.



~ kl:11.40

Lycka är att ha en vän att skratta bort alla bekymmer med.
Lycka är att vakna med ett léende på läpparna med din älskade bredvid dig.
Lycka är att ha en axel att gråta mot.
Lycka är att ha en bästa vän.
Lycka är att ha en familj.

Är du lycklig?
Får du gåshud då du känner doften av något du förknippar med något bra?
Sitter du och ler för dig själv när du tänker på din familj, dina vänner, din kärlek?
Går du till jobbet, lycklig (trots att du hatar din arbetsplats) enbart pga att du har underbara arbetskollegor/vänner?

Är lycka att känna allt ovanstående?
Isf är jag lyckligast  i världen :)


Lunchdags

~ kl: 13.27

Nu har jag fyllt på toaletterna med toapapper för ingen annan gör ju det!
Tydligen så torkar folk inte sina söta små fram-/bakstjärtar här på jobbet.
När jag stod där inne kom jag att tänka på mitt och Maries snack om tvåltricket. Haha att folk kan tänka så lika och så sjukt egentligen..

Welcome to the good life.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra dag. :)

Postat av: Peete

Applebottom jeans du dudududu dudud du

2008-05-16 @ 11:23:10
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: J

MmmmM! misss u 2..
pussssssss

2008-05-16 @ 14:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback