Loveface

Shayne Ward - Breathless

If we had babies they would look like you
It'd be so beautiful if that came true
You don't even know how very special you are

You leave me breathless
You're everything good in my life
You leave me breathless
I still can't believe that you're mine
You just walked out of one of my dreams

And if our love was a story book
We would meet on the very first page
The last chapter would be about
How I'm thankful for the life we've made



Jag har en dålig dag.

F frågade hur det var och jag svarar "bra". Det är inte bra och jag vet inte varför.
Hur förklarar man för sin älskade att det är dåligt och att man egentligen bara vill släppa ut gråten fast man inte vet varför? Hur ska man förklara det utan att han ska tro att han gjort nått fel. Att det egentligen är han som gör mig lycklig, att han är den enda som kan få mig att skratta vid såna här tillfällen. Hur förklarar man det? Utan att gråta.
Jag är dålig på sånt..
Jag behöver gråta idag, men jag tror jag håller mig.

Jag längtar tills denna dag är slut och jag återigen ligger omringad av din hud.



Jag blev den 333:e besökaren i min egna blogg.. Ni vet vad 333 står för va?
..Djävulens avkomma.

Scary shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback