Jisses

Ne-Yo - Closer


Helvetesdag, men det kapitlet hoppar vi.
Låt oss säga att min känsla om att något var fel visade sig vara helt rätt.

Jag är utmattad.. Jag får ingen vila. Så fort jag somnar i denna värld vaknar jag upp i drömmarnas land. Så fort jag slocknar börjar jag drömma en massa. Det måste va den där jävla drömfångaren jag satte upp häromdagen. Men de ska väl bara ta bort onda drömmar, inte göra så man drömmer extra mycket?
Dunno.. Jag börjar drömma så fort jag somnar iaf. Därför är jag helt slut när jag vaknar.

Denna dag är en mardröm hur som helst.

Fredrik, det är du och jag och vi ska ha en underbar dag på Kolmården på söndag.
"Och" tecknet mellan "du och jag" är egentligen bara ett bindestreck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback