I´m with you

Massari - Inta hayati



Två underbara dagar med Loveface.
Slappa, men underbara.. Igår var vi hos honom hela dagen. Gick på prommis ner till Drevviken/Krokodilsjön, mys. Underbart väder, Mackan joinade oss en stund med sin "plingkebab" haha rolig kille de där. Sen sov vi en stund i solen på Freds baksida, älska livet!
Idag har vi varit hos mig och spelat tevespel i stort sett hela dagen. With you, with you, with you withyouwithyouuu =)


Ängel, du har mitt hjärta för alltid.

image101


(Notera: jackan och t-shirten är de jag köpte till honom tidigare. We like?)


Voff


Kommentarer
Postat av: Angie

Sluta vara så kära jag spyyyr;)Puss loveface!

Postat av: Fred

Styr upp taxi starran då Angie? :D

2008-05-07 @ 09:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback