Funderar lite

John Legend - Ordinary people



Satt och tittade på en musikvideo där två föräldrar bråkar om sitt barn. Det fick mig att tänka på när mina föräldrar skilde sig. Då var jag arg på mina föräldrar för att de betedde sig på det sättet.
Men när två människor älskar varandra med sån passion men tyvärr inte kan hålla sams så blir det lätthänt så.

Dock har jag aldrig tvivlat på deras kärlek till mig och mina bröder. Hur upptagna de än varit med att bråka med varandra så har de alltid visat oss att de älskar oss oändligt.
Jag klandrar inte mina föräldrar för att de skilde sig, för ändå lyckades de ge mig och mina bröder en otroligt bra uppväxt och vår familj är starkare än någonsin. Trots att vi bor på skilda vägar så kommer vi alltid vara en familj.
Jag skulle vilja säga att vi har starka band.

Jag vill alltid minnas våra familjeutflykter när de fortfarande var gifta. Men jag vill oxå minnas våra middagar som en samlad familj i nutid. Jag njuter lika mycket av dem.
Fan vilka bråk vi kan ha ibland.. :) Kärleken i min familj är obeskrivlig.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback