Du är bäst

Whitney Houston - I will always love you


Även denna vecka börjar bra. Helgen har varit blandade känslor men i det stora hela är jag lyckligast.
Fredagen spenderades med Marran. Vi käkade på kinan, sen gick vi hem och spelade Mario Kart och glutta hockeyn, men båda somnade. Under lördagen firades Linnet, först lite mys hos henne sen åkte vi till Hole in One på fest. Helkul - mindre kul - slutade lyckligt med min kärlek sovandes bredvid mig.
Så kom söndagen. Jag och Fredrik kom iväg till hans landställe trots allt. Det var kallt men sjukt mysigt. Underbar dag. Träffade även hans morföräldrar, underbar kärlek där. 66 år... Jag fascineras av sånt.

Idag är jag bara kär.
I sommar ska jag och Fredrik åka på kärlekssemester.
Det tomrum jag har i mitt hjärta fyller du ut mer än väl. 
Att vara älskad av dig är det bästa, alltid kommer mitt hjärta tillhöra dig..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback