Blogg

Band of Horses - The end is not near



Vissa bloggar blir jag helt såld på.. Lr "vissa", en rättare sagt.
Han skriver så bra, kan trots allt bero på att hans blivande yrke är journalist. Gillar när folk blandar in humor samt  sina egna konstiga funderingar i skrivandet.

Så, till något helt annat.
Vaknade imorse och började hosta direkt, trodde jag skulle hosta sönder mina lungor.. Sitter nu på jobbet är och är en såndär irriterande jävel som hostar hela tiden. Synd mates.

Har nu ganska exakt 9500 SEK kvar på min lön efter alla betalningar och en shoppingrunda. Vill åtminstone gå på minst en shoppingrunda till denna månad. Men om jag kämpar så tror jag fan att jag skulle kunna spara en hel del denna månad.. OM jag vill.


Shit pommes vad jag är effektiv idag på jobbet. Mina fingrar går lös på telefonen i 180km/h, feel the speed.

~ kl: 11.43

Btw, jag ska på massage idag med Walen, det ska bli så sköööönt!

~ kl:16.16

Hemma nu från massagen, jag är helt avslappnad i kroppen.
Jag var en såndär stel jävel som inte pratade så mycket, men fan, skönare å bara ligga och njuta istället.
Wail fick kvinnan och jag fick mannen. Men det var najs.
Pruttpuss nu ska jag duscha av mig min inoljade kropp!

Go and fuck yourself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback