What's crackin?!

Cecilia Vennersten - Det vackraste


Det blir en hemmakväll ikväll (sorry bror Omie) man kan inte ligga på topp jämt.
Har bestämt mig för att ha lite kvalitetstid med mig själv så att säga :) Har laddat upp med massa frukt som jag ska mumsa på, yummie.

Fredrik, du gör mig underbar.. Dregelunge :)
Kan inte styra mina känslor, och ärligt talat så vill jag faktiskt inte hindra mig själv från att känna som jag gör heller för jag mår så bra. Som sagt, Du gör mig underbar! Jag ser inget fel med det.

Det vackraste jag vet
Är att se dig
När du sover
Du ligger här bredvid
Och jag känner hur du andas
Jag kryper tätt intill
Lycklig för att du finns till

image82
Att älskas utav dig
Är det vackraste för mig



Jag saknar er vänner... <3

Faaaaaaan vad jag är blööödig hela tiden haha, can't help it!
Det är alla underbara människor omkring mig som gör mig så sjukt blödig, vet inte om det är bra eller dåligt. I varje blogginlägg har jag en jävla text som refererar till något i mitt liv, och då håller jag till och med tillbaka lite. Om jag fick för mig själv skulle jag ha med så många fler texter som stämmer in på mina känslor.. Musik beskriver allt så bra.


Skulle va intressant och veta egentligen vilka som läser min blogg dagligen, så om jag har nå trogna läsare kanske ni kan skriva nån kommentar? Antagligen kommer de flesta inte göra det eftersom många säkert bara "snokar" egentligen.. Folk som jag inte har någon aning om att de ens läser min blogg. Folk som tar del av mitt liv och hur mina dagar ser ut, vad jag känner, tycker och tänker. Men det är väl sånt man får ta om man har en blogg. Jag tycker bara det är skönt att få skriva av mig, sen om folk gillar att läsa det så är det väl antagligen bara en bra grej. Nu ska jag äta en grapefrukt.

Pussinuss

Btw, jag har en känsla av att det kan bli många blogginlägg under denna kväll.. :)


Kommentarer
Postat av: Omie

Alltså det lär bli en jävla inlägg... men men jag är en trogen läsare jag snokar inte bara..(Hitta mig en brud fan)

Postat av: angie

Jag är nog ditt största fan av denna blogg:) är inne på den minst 2 ggr om dagen!:) kanske kanske har du skrivit något till eller om mej*hihi* miss you pudding and i love u! PUSS

2008-03-22 @ 22:22:19
URL: http://www.geli.blogg.se
Postat av: milla

JAG LÄSER! :D

2008-03-23 @ 21:48:23
URL: http://millilla.blogg.se
Postat av: Loisa

Det var iofs inte er jag syftade på, jag vet redan att ni läser. Ni är 3 av mina ca 5-6 trogna läsare som jag vet lägger ner en del kvalitetstid med min blogg. haha

2008-03-23 @ 21:54:47
URL: http://tussig.blogg.se
Postat av: jonna

pusss

2008-03-24 @ 16:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback