Vänner..

Omran Ismail - Mitt liv som flykting


Jag älskar Er...

Jag älskar älskar älskar er! Kärleksfulla människor jag blir knäpp av all kärlek :)

Just nu har jag ett par vänner som jag värderar så högt.
Linnet, Phine, Angie, Marran, Elli, Jonna. Ni tjejer är underbara! Vi har haft så roligt den senaste tiden och jag mår så otroligt bra att jag bara vill sjunga ut min kärlek till er!

Jag och Linnea har en speciell kärlek till varandra, vi är som ett gammalt gift par som älskar varandra och gnäller på varandra haha, men det är bara true luuuuv. Senast idag på lunchen sa Anna "nu har Ni varit med varandra för mycket" för att vi gnällde på varandra haha. Kärlek till min baaaaaabe! Du är djup som djupa berg och dalar och jag älskar dig meeeeest!!

Phine - en människa med hjärta av guld. Du är alltid så lycklig och glad och säger så fina saker. Vad ska man med karlar till när man har dig? haha mitt charmtroll.

Angie - min skrutt du är oxå underbar, vi gaggar sönder varandra haha, schlagerdrottningen själv. Saknar dig på jobbet!

Marran - min gamla gode vän, jag är så glad att vi tagit upp kontakten igen. Minnena som vi har slår allt! Fina människa! <3 Jag kommer för alltid att ha ett léende på läpparna så fort mina tankar går till dig :)

Ellan - lilla pruttunge, så liten och söt och blyg är du. Tycker om dig massor lilltjejen, hoppas du vet det! Är glad att du finns vid min sida fortfarande, till och med mer än innan allt förändrades..

Jonna - Jonesy, min darl. Du är så fin min älskling, om jag dör vill jag att du kommer på min begravning! Haha älskade. Du en mycket speciell person och jag saknar dig när jag inte får träffa dig!!


Jag älskar Er djupare än havet!

Nu finns det även vänner jag inte nämnt, men jag ville bara snabbt nämna de som står mig närmast i dagens läge och som har funnits för mig när jag behövt dem.



Idag har jag lekt med Omran hela eftermiddagen, vi har suttit längre bort från alla andra och kollat negerskämt på nätet och fått oss ett par ljuvliga skratt. Kommer även inom kort att börja blogga med inlägg från Omran. Han ska nämligen göra låtar med flera kapitel som jag kommer lägga upp i bloggen. Låten kommer att heta "Mitt liv som flykting". Ni kommer att få ta del av dessa inom kort, jag kan garantera er ett par goda skratt när ni läser dessa. Har ni tur så går han med på att filmas när han sjunger så att vi kan lägga upp dessa på Facebook. Om du blir känd Omran vill jag vara din manager och jag vill ha 40/60, låter ganska rimligt va? Jag får sköta allt "administrativt arbete".

Nu ska jag fixa krubb, hej så länge!


Kyss

Kommentarer
Postat av: jossi

Du e sååå galet underbar.... Finns alltid för dig=)=)=)

2008-03-10 @ 18:52:37
Postat av: Angie

Åh älskling! TACK för att du finns...Ja vi pratar ihjäl varandra men det är det som är hela charmen! I lööööve you so mutch!!! Finns alltid här för dej vännen! Det vet du! KÄRLEK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback