Tjilevippen

Block 44 - Mitera

Förlåt mig mamma, för allt jag gjort.
Trots svåra tider så finns du kvar.
Förlåt mig mamma, för allt du sett.
Du är mitt allt.
Jag älskar dig..

Lyssna på texten till låten ovan. Tror många kan relatera till den.

Sitter just nu och väntar på Omie som ska sluta jobbet, sen ska jag följa med honom å titta kostym en stund.
Pallade inte jobba heldag idag. Fick så mycket bonus på förmiddagen så jag fick mer än dubbelt i lön så jag unnade mig själv en kort arbetsdag. Vilket händer alldeles för ofta nowadays. Men jag har tjänat ihop så myclet bonus så det jämnar ut sig, kommer få en rätt så duktig lön nästa månad oxå.
Nu gäller det bara att spara pengarna oxå.

Jag är nervös inför deklarationen!! Vill veta hur mycket jag får tillbaka. Blir jag återbetalningsskyldig så börjar jag grina. De 2 senaste somrarna har jag kunnat göra massa kul pga skatteåterbäringen. Inte helt fel. Är rätt så säker på att jag får pengar tillbaka.

Jag fruser! Har gjort det hela dagen, inte skönt alls. Nej nu ska jag fixa så jag är redo att röra mig när Omran ringer.

Kärlek.


You taught me everything
And everything you've given me
I'll always keep it inside
You're the driving force in my life, yeah

There isn't anything
Or anyone that I could be
And it just wouldn't feel right
If I didn't have you by my side

Mama, mama you're the queen of my heart
Your love is like tears from the stars
Mama, I just want you to know
Lovin' you is like food to my soul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback