Rebus till min älskade Phine

Dirty dancing soundtrack - I've had the time of my life


Hej min älskade, denna rebus är riktad enbart till dig bara för att du är så go' och jag tycker om dig så mycket för du gör mig alldeles varm i själen!

Eftersom du läser min blogg vid just detta tillfälle kan det bara betyda att du behöver sysselsättas med något, därav ger jag dig denna rebus att lösa. Clever me!
Den är nog rätt så enkel :) Para ihop bilderna 2 och 2 i den ordning de ligger. Skriv sedan din tolkning i kommentarfältet, enjoy babe!
(Ni andra får oxå gärna skriva era tolkningar, kan va rätt kul att se sen :))


Jag vill ha en kväll med dig som består av:

 +

+

 +

 +

 +


KEEP ON LOVIN' !

Kommentarer
Postat av: jossi

Neonglass, kedjerökning, tönt skratt, sirty dancing, prata sex i masssor.. love you så så så mycket.. puss du e såååå
underbar.. lovar det kommer flera kvällar..=) thihi tänk att du
e så fin..

2008-03-10 @ 18:09:21
Postat av: Loisa

Babyy, grym du är, haha inte så svårt va? :D:D
underbara tös! love u to honey, kärlek till dig i massor!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback