Puss

Shayne Ward - No U hang up


Sitter på jobbet nu och det är slappulation på hög nivå.
Precis målat naglarna lite, ätit lite frukt, surfat..

Va på bio igår med Mr. Fred. Såg 10.000 BC, grymt bra film! Snacka rysningar man fick. Lite tårögd blev man oxå.

Ikväll blir det middag med Love och sedan ut å spåra förhoppningsvis, craaazy.
Skulle vilja åka till Haninge centrum en snabbis efter jobbet och byta mitt linne. Får se om man hinner med det. Tror jag ska locka håret lite för kvällen, fancy.

Jag är stolt över mig själv. Fixade mig i ordning på 10 min igår. Notera att jag satt iklädd enbart en handduk. Jag hann alltså klä på mig, sminka snabbt, packa mina grejer. Och jag hann före Dig! =D Du borde också va stolt över mig.. hoho

Puss Tjock.

Kommentarer
Postat av: Angie!

Åh va mysigt det låter allt du o fredrik gör...jag vill OXÅ vara kääääär!!! Jag är iuf kär i dej,när ska vi äta middag o gå på bio?? ;-)

Postat av: Loisa

det ääär mysigt! :)du får hitta nån å kära ner dig i baby.
När du bjuder ;) haha

2008-03-29 @ 16:00:36
URL: http://tussig.blogg.se
Postat av: noordis

den sög!

2008-04-22 @ 21:10:15
URL: http://noordis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback