Josephine Strand

Vanessa Paradis - Joe le taxi

Josephine - underbara tös.

När jag ser dig tänker jag mig en trädgård med regnbågens alla färger.
Sådan är du, en färgglad tjej som gör mig alldeles varm i kroppen med bara ett léende.

Du valsade in i mitt liv som en vacker blomma och jag föll pladask,
nu står jag här som ett hjälplöst offer fångad i ditt nät.
Men jag stormtrivs och vill stanna här i all evighet.

Håll mig hårt vackra vän och jag är din för evigt.

Josephine, du är för alltid min.

Tänk dig en fin och solig förmiddag där vi precis kommit ur duschen.
På radion spelas Joe le taxi och tillsammans står vi iklädda i bara handdukar, torkar håret med en annan samtidigt som vi står och shakear asset.
Vacker syn.


Du är min sol, mitt lyckopiller, min vän...
I´m not ever alone, you´re not ever alone.


Babylicious



Från Phines blogg:
http://galenfilur.blogg.se/

"Något som ABSOLUT är det bästa är att jag aldrig kommer att ångra att jag sökte jobb på LIUM, det jobbet at fört med sig så himla mycket gott.
Har träffat så otroligt underbara människor, det finns dom på lium som jag för alltid kommer att ta under mina vingar.

<3
LOISA- Herregud vart ska jag börja, du e en sån otroligt stark och generös människa, så fuktansvärt oego, du ser alltid full i fan ut och man vet aldrig vad som väntar bakom nästa kurva när man vandrar med dig. Det är spännande att få vara din vän och det kommer aldrig att bli tråkig. Sen så har du ett hjärta som är så ofattbart stort och du är som rosa sockervadd runt mitt."

Varma ord min vän.. <3 En riktig kärleksdag idag.. Spread the loooove.
JÄD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback