Fjant

Pink - Dear Mr.President

Seriöst, jag lackar.
Varför är Ni så dåliga på uppdatera era bloggar!?!? Jag vill ju läsa innan/efter jag bloggat!!
Jag vill veta vad som pågår i era liv. Ni är "efterblevna".


Härmed ska jag sluta blogga om "fjantiga" saker. Jag menar... Man vill ju inte verka "fjantig".
Jag vet inte om jag är nöjd med "svaret" jag fick ärligt talat. Tycker inte ens att det var något svar på min fråga.
Blir bara irriterad ju mer jag tänker på det. Varför kan man inte stå för en grej som man nu är 110% säker på?
Vad för snack är det som kan vara så jobbigt så man inte pallar? Ta "konsekvenserna" istället så har Du det överstökat.
Många frågor, men faktiskt inga bra svar. Vi är inte riktigt på samma page.

Var tvungen å få ur min frustation lite.
Förstå mig.
Ett par situationstecken blev det..


punkt .



Sköning shoppingtur med Angie och Omie.

image83

Jag skulle kunna tänka mig fika och snacka skit varje dag.


Kommentarer
Postat av: angie

Hahah omran is tha shit!!! ;) tack för idag babe det måste vi göra om snart! love you big time

Postat av: Omran Ismail

haha Thats the shiiit. jag vart ju såååå fin oxo

2008-03-25 @ 22:56:11
URL: http://omranie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback