Baby, can you handle this?

Savage Garden - Truly, madly, deeply

I'll be your dream, I'll be your wish, I'll be your fantasy.
I'll be your hope, I'll be your love be everything that you need.
I love you more with every breath truly madly deeply do..
I will be strong I will be faithful 'cause I'm counting on a new beginning.
A reason for living. A deeper meaning.



Hade liten fotosession efter duschen idag.
När man är nyduschad och smörjt in sig och soljuset ligger så mjukt på kroppen så är det så fint tycker jag.
Blir så sugen på fota det, och det var vad jag gjorde idag. Fjunen på kroppen blir glittriga och skuggorna ligger så perfekt. Kvinnokroppen är bra vacker den. Det är konst.

Sjukt vad jag blev sugen på vattenmelon... Sommaren är på väg, till min besvikelse när jag öppnade persiennerna imorse var det ännu mer snö ute än igår, men min orkidée står fint där i fönstret med snön i bakgrunden.


Jag har en känsla av att den här sommaren kommer att bli en av de bästa..



Jag var så otroligt trött igår när jag skulla sova. Hade först gaggat i telen med Linnet i 1 timme och sedan söt-phin i över 2 timmar, när jag sedan skulle duna tänkte jag först nattmessa F men hann knappt skriva "god natt" innan jag somnade med mobben i handen. Jag sov som en liten baby.


Uppdatering: 16.53

Tänkte lite och var bara tvungen och komma tillbaka och skriva att manskroppen är fan oxå grymt vacker. Het om inte annat! My god......



Your skin on my skin, oh It´s so good I feel like crying..




 

Kommentarer
Postat av: Angie!

Jag tror oxå detta kommer bli en av dem bästa somrarna ever! För nu får jag ju dela den med dej
;-) Massa myyys i sommar,grilla,bada,festa på söders uteservering mm mm åååh längtar babe!!!

Postat av: Loisa

jaaa älskling!!

jag får rysningar nästan, VAD JAG LÄNGTAR!!
den kommer bli helt underbar med massa nya underbara människor!

2008-03-21 @ 15:35:33
URL: http://tussig.blogg.se
Postat av: Calle

Vart finns bilderna då från fotosessionen??
Skulle vara skoj att se?

Annars så tror jag som du, att det kommer bli en supernajs sommar.. medvärme å sol.. =)

Tack för titten..//C

2008-03-22 @ 11:30:43
URL: http://raveinsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback