22

Christina Aguilera - When you put your hands on me

I just know
When you put your hands on me
I feel sexy
And my body turns to gold
I just know
When you put your hands on me
I feel ready
And I lose my self-control, yeah


Vad har hänt under de senaste dagarna då?

Jo, jag har fyllt år!
Jag hade en grymt bra födelsedag, från det att jag öppnade ögonen på morgonen tills jag slöt dem för att sussa gott. Fick fira min dag med de mest underbara människorna! Är glad oxå att Marran svängde förbi en stund <3
Vi började kvällen hos Pezo där det var galet kul! Stopp nummer 2 var på K-15 oxå mkt kul, stopp 3 - Hell´s kitchen, inte lika kul och sista stoppet - donken, very kul. Jag tappade rösten under kvällens gång och är ännu ej helt återställd, låter som en gammal kärring som rökt i 40 år.

Igår sprang jag på Jossan på bussen och hon föreslog att jag skulle hänka med till henne och äta oxpytt och självklart var jag ON! blev kvar där resten av dagen samt resten av kvällen.. Kom hem vid 1 på kvällen och började plocka lite i rummet, tiden går sjukt fort ibland, vid 3-4 tiden var jag i säng och somnade på 2 röda.

Nu e mamma här och pysslar om mig lite. myyys.

Så har min helg sett ut i stort sett.

 

Jonna, följande bild är tillägnad åt DIG! Det är du som är i luren och såhär ledsen i ögat blev jag när du sa att du inte skulle komma:



Vi avslutar med två sköna skämt Peter drog för mig på msn:

-Vet du vad som blinkar rött i hörnet i ett mörkt rum?

-En neger som sitter och runkar.

-Hur får man en etiopier att tappa alla tänder?

-Ritar en bulle på en sten.



Haha jag fick mig ett gott skratt.




Puss och kärlek!

Kommentarer
Postat av: ankan

Så du tycker jag låter som en kärring som rökt i 40 år! (syftar på hur du låter och du sa att du låter som jag);)Grattis igen älskling!

Postat av: Loisa

oops, haha nejdå älskling, det var linnea som tyckte jag låter som du! :P haha men jag är slemmig å sånt äckligt så jag låter mkt värre, du e bara sexig ;)

2008-03-09 @ 17:14:59
URL: http://tussig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback