Weekend

Dave Stewart & Candy Dulfer - Lily was here


De senasta dagarna har varit fullspäckade.
Igår var vi va på Muskö igen, helkul. Jag älskar det stället. Vi åkte ring! Var först lite rädd och tänkte nästan banga, men F fick mig att ändra mig och det är jag glad för. Det var sjukt roligt! Var helt skakis efter av adrenalinet, jag vill åka mer :)

Känns som det var längesen jag var på jobbet, vilket det faktiskt var. Kom just på att jag har en mumsig twister i frysen som väntar på mig. Svårt dock att jobba och äta glass samtidigt.

Idag blev det sushi. Mumsigt, jag är proppmätt.


3 veckor kvar till semestern, kriga Loisa!


Dela min sorg & dela min glädje.
Var min axel när jag gråter och min glädje när jag skrattar.
Var mitt ljus i mörkret, håll min hand när jag är rädd.
Lugna mig när jag är orolig, mys med mig när jag är ensam.
I din famn finner jag tröst, låt mig vila tryggt på ditt bröst.



Jag njuter av allt vad livet har att erbjuda just nu.
Sverige - Grekland i Kungsan imorn babes !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback