"Hejdå"

Vitamin C - Graduation (Friends forever)


Kvällen blev inte som jag tänkt.. Dels för att "något" dödade min stämning totalt.
Ibland blir jag bara så trött, och JA jag blir trött! Ta inte det som ett påhopp lr nått. Jag blir bara trööött, konstigt vore om inte du oxå blir det?

Denna dag blir stress, göra sig fin till sommarfesten tar tid. Dessutom väntar jag på svar på något annat så att jag kan få saker och ting överstökade.
Den 27:e juli kanske jag är på en helt annan plats. Scary men samtidigt kul. Bara det att jag vet inte om jag ska börja se fram emot det och bygga upp några förväntningar än för jag vet ju ännu inte om det blir så.

Jag kommer ha kul ikväll för jag är Loisa, men jag hoppas jag inte blir alltför full :) Julfesten all over again haha. Jag led inte alls under kvällen men dagen därpå, my god.


Peter skriver sitt "hejdå mail" nu, det gör mig ledsen.. Nu går alla olika vägar..
Alla har utvecklats så otroligt mycket. Jag som jobbat här längst kommer ihåg när varenda en av Er började :)

Omran - En  tystlåten kille som jag ändå visste var crazy när han fått blomma ut - Jag hade rätt.
Peter - Snäll och lugn när han började och snäll och lugn när han slutar - i dig finner jag trygghet.
Wail - Wail är och kommer alltid vara underbara Wail.
Linnea - Slog undan benen på mig med sin förvirring och nojja. Med dig blir jag mammig och ansvarsfull och känner att jag måste tilrättavisa och uppfostra dig. Jag kan inte hjälpa det. Det kan bero på att det är mig du kommer till när du behöver råd eller hjälp med något och vi har har båda satt mig i "mammarollen". Jag måste ta hand om det, det är vi.
Jossan - Jag gissade på hästtjej och jag gissade rätt, men jag visste fan inte att du var en sån underbar hästtjej :)
Angelica - Blyg men samtidigt framåt, visade sig oxå vara en underbar tjej med ett stort hjärta.
Rosalie - Min sångkompanjon och glad när jag var glad, det vill säga alltid. I miss you Rosa.
Houda - Attityd. Du är en bitch, Min bitch.
Sarah - Lugn tjej trodde jag, men ack så fel jag hade :) Jag avundas din framgång.
Ramona - Vackra rumänska. så otroligt stort hjärta.
Pezoo - Gullunge, du är bara gullig.
Fredrik - I början såg jag inte ens dig haha. Men efter att jag såg dig, då SÅG jag dig och bara dig.

Grymt mycket kärlek till er.

Nu ska jag läsa Peters hejdåmail. Ingen bra idé egentligen...

Kommentarer
Postat av: Peete

Loisa - Den första person jag ser när jag kommer på arbetsinverju. Jag tänker: "Fan vilken het brud, här kanske det finns mycket snygga brudar". Min Loisa, eller syster, är bäst på alla sätt. Sötaste tjejjen som får en att le och skratta. Hoppas att jag får behålla dig som vän livet ut, alltid - oavsett!

Postat av: Loisa

Pee-Maaaan!! Du får mitt hjärta att gråta av både sorg och lycka! Vi kommer alltid vara VI! Men jag kommer saknar att jobba med dig. Det här är en känslig dag, jag klarar inte av sånt här :'( Du e bäst!

2008-06-27 @ 11:04:13
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: ....Homie....

Massa kärlek till dig guling.. =)



Och kärlek till resten av gänget.

Vi kommer att behålla kontakten hoppas jag, och när pappa har startat sitt företag så är ni alla mer än välkommna att jobba där.



Peace and Love, till er Alla.

2008-06-28 @ 20:22:59
URL: http://www.metrobloggen.se/contractor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback