Nära och kära

Michael Jackson - Earth song


Hej kärlek.

Ibland slås jag av tanken hur mycket vissa människor i mitt liv betyder för mig. Inte bara för att de är mina nära och kära och för att det ska vara så utan just för att de bringar mig så mycket i min vardag.
Utan dessa människor skulle jag inte vara någonting. De är visa och de är de första jag ringer när jag behöver råd eller bara prata av mig. Skulle jag inte ha dem så skulle jag inte vara personen jag är idag.
Paniken som smyger sig på när ingen svarar i telen när jag har något stort att berätta till exempel. Även känslan efter ett telefonsamtal eller ett gulligt SMS.
Lugnet och stödet de ger mig när jag är stressad och oroad. Allt pepp när jag som mest behöver det, eller till och med när jag inte ens behöver det. Värmande ord på söta små lappar. Kärleksfulla kramar som ger mig känslan att de kommer finnas där för alltid.


Lämna mig aldrig mina änglar, jag älskar er högre än himlen!
Du bland annat, har nått till en plats i mitt hjärta som ingen annan någonsin ens kunnat drömma om.



Nu har mitt magknip börjat släppa så jag ska ta och hoppa i ett varmt bad!

Kommentarer
Postat av: Richard Lium

Hej Loisa,



Jag vill börja med och tacka dig för en riktigt schysst blogg. Vad bra du är på att skriva. Jag vill även tacka dig för att du finns. Du är en toppen tjej som sprider positiv energi runt omkring dig. Jag är övertygad om att du framöver kan bli författare om du själv vill. Jag kommer att följa denna blogg. Besök gärna min blogg:
www.metrobloggen.se/csr

En bamse kram Richard Lium

2008-06-18 @ 18:34:29
URL: http://metrobloggen.se/csr
Postat av: ....Homie....

Jag har ont i magen...=) :P



U know u can talk to me when u need 2.

2008-06-20 @ 00:46:18
URL: http://www.metrobloggen.se/contractor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback