"Modeblogg"

Jordin Sparks - Next to you


Jag köpte nya skor idag! Eller rättare sagt 3 par nya skor.. Men det är inte det viktiga. Det viktiga är att jag köpte ett par stiletter som är så underbart oemotståndliga! Har sett liknande på nätet och verkligen velat ha dem och så hittade jag ett par idag. 699 SEK och de var värda varenda öre! Jag skulle kunna spendera dem om och om igen för dessa ljuvligheter. Se och njuuut. (bara för det går det inte att ladda upp bilder just nu, men det kommer upp sen och det kommer rinna i brallan på er).

Jag skiter fullständigt i vad jag ska ha på mig på sommarfesten nu för skorna kommer göra min kväll. Men jag kommer nog få ganska ont av dem oxå.


Nuuu så, enjoy!

 
 
De ska tydligen komma ut i 10 färger. Jag är mycket sugen på de guldiga oxå. Men de får nog vänta isf.
Det stör mig lite att bilderna är suddiga och fula =P Sladden bland annat stör mig, men orkar inte engagera mig och ta nya.


~ kl:23.38

Jag sa god natt till Fredrik för mer än en timme sedan och jag är fortfarande vaken... Jag har så mycket att tänka på just nu och när jag är i mina tankar går tiden så otroligt fort. Jag har ingen arning om hur jag ska gå tillväga för att välja rätt.. Följa andras råd? Jag har så lätt för att välja den trygga vägen där jag vet hur allting ser ut. Men denna gång vill jag ändå kunna sätta ut en ny väg på min karta. Det är ju mitt nya jag, att testa på något nytt och spännande. Att välja något som jag inte har den blekaste om det kommer att fungera.. Mitt senaste val visade sig vara ett av de bästa beslut jag någonsin tagit. Mitt liv tog en helt ny vändning och allt som medförts har bara varit positivt och gjort mig till en bättre och lyckligare människa. Vad som händer nu återstår att se..

God natt sömntutor, jag ser fram emot att få lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback