Lycka

Janet Jackson - Together again



Jag har inte varit hemma sen i torsdags och jag har faktiskt heller inte saknat internet ett endaste dugg.
Men nu sitter jag vid en dator så då kan man väl lika gärna uppdatera lite?

Har firat midsommar på underbara Muskö samt hos Fredriks vän Victor.
Jag är så glad att jag följde med till Muskö på midsommarfirande, med så underbara människor dessutom! Det vart nubbe och allsång.

Imorse låg ett stort kuvert i köket som Elisabeth lämnat till mig. I kuvertet hittar jag ett A4 med en bild på mig och Fred från när vi satt på baksidan och myste. Gull-Bettan! Jag mår bra av såna här fina gester. Nu har jag bilden bredvid mig som jag med jämna mellanrum tar en smygtitt på för dagar som denna så är det saker som detta som ger mig glädje.
När jag tittar på bilden kan jag inte känna annat än kärlek.

~

Sen till något helt annat.
Skaffa dig ett eget liv istället för att leva i mitt förflutna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback