Köttbulle i näsan

Chris Brown - With you



Sån sjuk ångest inför denna dag.. Usch, fattar inte varför jag blir såhär men jag blir så nervös. Jag är så bekväm av mig, jag gillar inte förändringar förs jag vet att det är bra förändringar och att jag kommer trivas med förändringen. Jag gillar inte att behöva ta ett steg utåt vilket det här på sätt och vis är. Tanken att lämna är ändå otroligt svår. Trots omständigheterna. Jag tänker framåt för mycket ibland. Vet ju ännu inte alls vad som väntar.


Jag behöver blogga..


Matchen var katastrof. Vi var dyblöta trots att vi hade paraply. Stod där i våra plastsäckar. Men jag hade faktiskt kul. Senare under kvällen hamnade vi på Theice där vi shakeade.

Under söndagen åkte jag, Fred, Mackan, Becca och Fille ut till Muskö. Haha kan bara skratta åt den dagen.

Grabbarna skulle Vindsurfa. Låt oss säga att det gick lika bra för dem att Vindsurfa som det gick för mig och Becca att ro hem roddbåten i motvind. Slutade med att en båt fick bogsera oss till land. Skämmigt? Ja. Men jag skrattade så jag fick ont i magen.

Önskar man kunde lägga upp videos här, man kanske kan? Men jag har ingen arning om hur.



Jag är nervös och har en klump i magen. Jag behöver dig att prata med, jag vill inte tänka.


"Hjärtat är ett rum som bara är för dig,
och var jag än är så finns du här hos mej.
Jag hör din varma röst som inspelad musik.
Jag lyssnar om & om igen för den är helt unik. 
I mörker och i ljus ditt ansikte jag ser,
ur minnet tar jag fram dem bilder där du ler.
Men en sak är svår att bära,
min längtan efter dig när du inte är nära 
Jag älskar dig mer än allt, släpp mig aldrig."





Kommentarer
Postat av: j

haha låter som jag o en barndomsvän läänge sen..

vi kom aldrig i land för att måsar börja attackera oss o luften i gummibåten började gå ur :D

<3

2008-06-16 @ 13:50:44
Postat av: jossssiii

jag håller dig mer en gärna i handen så du tar det steget ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback