Hallah

Anna Vissi - Everything


Om en timme går jag hem. Konstig dag, morgonen börjar dåligt och när man kommer till jobbet är folk på dåligt humör även här. Pallar inte..
Just nu känner jag mig så less på allt bara, vill att folk ska vara glada och pigga. Det är inte lätt att vara det när folk runt omkring är helt tvärtemot. Dessutom när man är så less på jobbet så gör det inte saken bättre när folk går omkring och är bittra och klagar och allt vad det nu kan vara. Jag är nog själv på lite dåligt humör idag tror jag.
Pigg är jag dock inte, jag behöver helg, jag behöver döda min säng med sömn.

Ikväll ska jag iaf hälsa på min gamle far. Känns som det var längesen.

Holler

Kommentarer
Postat av: Geli

Babe! Jag skulle jobbat kvar då hade jag gett dej massa kärlek på jobbet! Saknar min platts bredvid världens bästa Loisa! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback