blubb

Astrid Lindgren - Kalle Teodor


Ikväll var det biljard för halva slanten (Omrans slantar rättare sagt)!
Skönt gäng. Fick ett par sköna bilder men videon är bäst. Synd att jag varken får eller kan lägga upp den här dock.

Igår bakade vi och spelade Hotel, very fun.

Orkar inte skriva så mkt så ni får se bilder istället.






Pool night

Starring:

Simon Underwood
Omran Ismail
Ellinor Olsson

Marie Bergkvist
Loisa Wang



  
 


Imorn ska jag och Ellan klippa oss och färga håret, hoppas vi blir fina donnor. Nu ska jag och Elli sova tillsammans andra natten i rad, vi behöver kärlek båda två, vaknade inatt och märkte att Elli låg och höll om mig.. Baaara mysigt så jag somnade om igen, lycklig.

Natti.

Kommentarer
Postat av: ....Homie....

Töööööööönggg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback