Together again

Chester See - That´s what I'll be


När bussen närmade sig Sågen blev jag svag i benen, jag blev nervös och det pirrade.
Så kommer jag till hans hus och i dörröppningen står Mackan och snackar med Magnus och hans 2 vänner. Fredrik ser mig från köksfönstret och ler mot mig. Så kommer han ut till mig.... Han har aldrig varit snyggare, och när han ler mot mig glittrar hans ögon. Så kommer han fram och kramar mig, tomheten jag känt fylls igen.. Min baby är hemma igen.

Vi har sovit en stund nu, Fredrik är trött. Jag orkar inte sova mer så jag har legat en stund och pillat honom i håret och pussat på honom och tittat på honom.
Fredrik, du är så underbart fin.

Jag älskar dig.


http://galenfilur.blogg.se/2008/july/det-ar-inte-avensjuka-utan-lycka.html


Kommentarer
Postat av: Josephine

säger ju det KÄRLEK.. i lov you du din sköna böna har så mycket kärlek i dig..

bomberman

Postat av: vic the kick

Kan han blanda drinkar nu karln din?!

2008-07-21 @ 18:47:45
URL: http://viktormeidal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback