Sysselsatt

Madonna - Frozen


Idag var jag och Becca i handen och gjorde naglar. Jag ville göra över mina naglar och trodde att jag skulle få göra det men så när vi satte oss så sade hon att det inte håller så bra så jag borde göra tippar. Helt iskallt tog hon nagelsaxen och klippte av mina långa fina naglar som jag skött så bra. Det sved.
Så nu har jag akryl på mina naglar som tydligen inte ens är bra för dem. Det värsta är att  de är inte mycket finare än när jag själv gjort fransk manikyr på mina så jag skulle lika gärna behållt de där 450 kronorna och haft kvar mina egna naglar som inte gör ont som dessa! Får en panikkänsla av dessa på nått sätt, vill bara slita av dem för de känns så oäkta. Jajja, får väl se hur länge de får sitta, måste ju underhålla dessa oxå vilket även det kostar ca 275 SEK varannan vecka.
Det är bara å vänta på att mina egna naglar växer ut igen då...

Efter naglarna gick vi till Jessica och slängde ihop en himlans god sallad som vi åt. Till det tittade vi Happy Feet och snackade skit, så lekte vi även lite med photoshop vilket jag ska fortsätta med nu.

Imorgon blir det att jobba på ännu en hemlis som jag och Becca kommit på, mest för att vi vill. :)

1 hel vecka kvar!


Nosmys.

Kommentarer
Postat av: vic the kick

Hello Vera Wang! Så inget mer "Hej det är Loisa från XXX hoppas jag inte ringer allt för olägligt?"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback