Step up 2, the streets

Florida feat T-pain - Low


Nyss hemkommen från ännu en bio, denna gång med Marran.
Vi såg Step up 2, jag gillar den, ettan oxå. Dansfilmer får mig att börja drömma haha, skulle vilja va sådär bra på dansa. Så sjuukt hett! Grymt bra musik har de i båda filmerna oxå. Blir att ladda ner lite när jag orkar.
Nästa film får bli Hancock ("Hangcock" trodde jag), Mamma Mia eller en film som han Tyler från Step up är med i, minns inte vad filmen hette men han är snygg så den måste ses ;P

Imorgon blir det att ta tag i mig själv och göra det jag måste göra. Marie styr upp mig, det är bra, annars tar jag aldrig tag i skiten. Sen ska vi gå kika lite på en grej men det förblir en hemlis än så länge :)
Får väl gå upp relativt tidigt imorn då tror jag.

Nu ska jag äta lite vattenmelon och mysa lite och sen sova.
Skulle ge väldigt mycket nu för att få somna mot Fredriks rygg och dregla lite.. Miss u hun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback