Sommarkärlek..

.. är ju bara för underbart.

Kat Deluna - Love me leave me



Sommarkärlek gör mig alldeles pirrig i magen! Jag är så glad så glad att få dela min sommar-kärlek-feeling med min vän som oxå börjar komma in i min kärleksbubbla.
I denna bubbla är det fullt med fjärilar, pirr i magen, fnitter, rosiga kinder, hålla handen - sommarkärlek kort och gott. 
Jag tror att det kan vara den bästa tiden på hela året att vara kär. Jag njuter fullt ut.

Planer smids och det kan mycket väl bli 2 utlandsresor för min del denna semester, lovely.
En med tjejerna och en med "den där Fredrik", jag längtar! Sverige får jag njuta av under helgerna när jobbet börjar helt enkelt.

Hej hej med dej.


Jag kom på en sak..
Det var mycket tjatter idag på ett av Drottninggatans caféer :)
Fan vad skönt det är med vänner som peppar en och säger sånt som man egentligen behöver höra för att få det lugnet inombords som man ibland saknar. Att höra allt som Ni sade fick mig att må så mycket bättre efter vad alla andra sagt innan. Dessutom fick jag en liten insyn på hur andra ser saker och ting. Tack Marran och Ellan, jag behövde verkligen det där. Big love till er.


~ kl: 20.56

Enligt planerna så skulle vi ut och bada och sola idag. Dock var det molnigt så dagen har bestått av fika samt liiite lite shopping. Fick skjuts hem av taxi-tyko då busstrejken förstör livet för en.
Var även och fixade lite sista grejor inför grejen. Kan berätta sen när allt är klart.
Det var hur som helst jag, Marran, Ellan och Linnet (Becca banga) som tjattrade sönder varandra. Imorn ska vi kanske ut till Gålö eller annat alternativ och sola och bada (och tjattra såklart). Steka oss lite med sololja, där bangar Becca inte.Upp tidigt imorn då för då blir det 24 behagliga grader!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback