Pensionärstid

White Lion - When the children cry



Klockan är strax över 20.00 och jag ska gå lägga mig. Har lagt mig sent och sovit så dåligt de senaste nätterna så jag känner mig helt utmattad.. Börjar bli sjuk oxå så jag behöver nog vila upp mig. Känner mig typ nere när jag är trött?
Natten till tisdag drömde jag att jag försov mig till jobbet bara för att jag var så orolig över att jag skulle göra det. Men så tittade jag på klockan när jag vaknade och klockan var bara mitt i natten. Sen somnade jag om och drömde för andra gången att jag försov mig haha. Sjukt.

Idag var det inte långt ifrån att jag somna på jobbet medans vi hade utbildning. Jag krigade för att hålla mina ögon öppna. Usch vad skönt det ska bli att sova nu.

ZzzzZzZzZZzzzzzzz

Btw, nämnde jag att jag köpte Fredriks födelsedagspresent igår? Jag vill bara att det ska bli 8/8 nu så jag får ge honom den! Jag hoppas verkligen han gillar den, annars blir det fan stryk. Den står här i mitt rum och väntar på att bli hans.
Can't wait.



Magic väntar på mig,
Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback