Minsann

Grits feat Tobymac - Ooh Ahh


Idag vart det sol och dopp, inget bad. Bara dopp och det blev Alby, inte Gålö. Men om allt går enligt planerna så drar vi till Gålö imorgon och då ska Becca även ta med sina hundar! =D Very fun.

Jag fick mig lite färg idag. Vet inte om jag ska ta det lugnt med solandet, vill inte bli svart.
Ikväll blir det mys med Fredrik som tyvärr lämnar mig på lördag och två veckor framåt för Magaluf. Buhu.

Nu ska jag gå leka lite med mitt hår och se och man kan åstadkomma något roligt.


Tjulilulu !!


freeze...
the moment,
its never been better
freeze, all over
we will last forever
you looked at me
with the truth in your eyes
and you said its okay I can go
im gonna freeze the moment while we're together



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback